Aflevering og afhentning

Aflevering og afhentning af varer

Aflevering/afhentning af varer i Aarhus Congress Center

Hvis I sender standmaterialer forud for messedagene

Send jeres gods til adressen:

Radisson BLU Scandinavia Hotel, Aarhus
Skovgaardsgade
8000 Århus C.
Att.: Vareindlevering
Vedr. Lærfest Aarhus den 2. og 3. april 2025
Firmanavn: XX
Stand nr.: XX

NB: Forsendelser kan tidligst modtages torsdag den 27. marts 2025.

Hvis udstiller/opstillingsfirma/fragtmand afleverer/henter
Aflevering/afhentning af materialer kan ske mellem tirsdag den 1. april og torsdag den 3. april på adresen:

Eckersbergsgade 13
8000 Århus C (ved Bowlinghallen)

NB: Ankommer jeres gods inden tirsdag den 18. april, skal det afleveres ved Radisson Blu Scandinavia Hotel (se adresse ovenfor). Hotellet fragter det i givet fald ned til billetøen i Kongressalen i ACC om tirsdagen, hvor I selv skal hente det.
Det er dog bedst, hvis al fragt først kommer tirsdag.

  • Som udstiller skal du selv sørge for at bestille vognmand til returvarer, der pakkes og påføres standnummer ogfirmanavn samt tydelig leveringsadresse.
  • Alle varer skal være afhentet senest fredag den 4. april 2025 kl. 16.00.
  • Varer, der ikke er fjernet, fjernes af Radisson BLU Scandinavia Hotel. Prisen er i givet fald kr. 3.000,-  ekskl. moms pr. stand, som faktureres udstilleren.