Afhentning af varer fra messeområdet
Udstillerne sørger selv for at bestille vognmand til returvarer, der pakkes og påføres standnummer/firmanavn samt tydelig leveringsadresse.
Varerne skal, for udstillere i Kongressal, balkon og Arkade, være afhentet senest fredag den 4. april 2025 kl. 16:00.
Varerne skal, for udstillere Scandiasalen være afhentet senest torsdag den 3. april 2025 kl. 20:00.
Standmateriale, der ikke er fjernet, vil blive fjernet af Radisson BLU Scandinavia Hotel til en pris på kr. 3.000,- pr. stand, som faktureres til de enkelte udstillere.
Opklæbning af klistermærker, plakater m.m. skal tages ned, ligesom tape på gulv m.m. skal fjernes.
Der må kun benyttes opmærkningstape som ikke efterlader limrester. Limrester som ikke er fjernet, vil blive fjernet af Aarhus Congress Center - og rengøringen afregnes ud fra listepriser.
Evt. omlakering af gulv i Kongressalen, grundet limrester, afregnes ud fra listepris og faktura sendes til de berørte udstillere.