Aflevering og afhentning

Aflevering og afhentning af varer

AFLEVERING af materialer FØR Lærfest

FOR UDSTILLERE I KONGRESSALEN, BALKON, ARKADE

Materialer kan sendes til nedenstående adresse fra torsdag den 27. marts til torsdag den 3. april 2025:

Radisson BLU Scandinavia Hotel, Aarhus
Skovgaardsgade (ingen husnr.)
8000 Århus C.
Att.: Vareindlevering
Vedr. Lærfest Aarhus den 2. og 3. april 2025
Firmanavn: XX
Stand nr.: XX

Hotellet sørger for at levere det til messeområdet/jeres stande.


Materialer kan derudover afleveres af fragtmand fra tirsdag den 1. april til torsdag den 3. april 2025 på adressen:

Aarhus Congress Center
Hjørnet af Gebauersgade og Eckersbergsgade
8000 Aarhus C
Att: Standnavn og standnummer

FOR UDSTILLERE I SCANDIASALEN

Materialer kan sendes (eller afleveres af fragtmand) til nedenstående adresse fra torsdag den 27. marts til torsdag den 3. april 2025:

Radisson BLU Scandinavia Hotel, Aarhus
Skovgaardsgade (ingen husnr.)
8000 Århus C.
Att.: Vareindlevering
Vedr. Lærfest Aarhus den 2. og 3. april 2025
Firmanavn: XX
Stand nr.: XX i Scandiasalen

Hotellet sørger for at levere det til messeområdet/jeres stande.

AFHENTNING af materialer EFTER Lærfest

FOR UDSTILLERE I KONGRESSALEN, BALKON OG ARKADE

Efter messen kan returpakker blive stående i salen med tydelig markering

  • Som udstiller skal du selv sørge for at bestille vognmand til returvarer, der pakkes og påføres standnummer og firmanavn samt tydelig leveringsadresse.
  • Alle varer skal være afhentet senest fredag den 4. april 2025 kl. 15.00.
  • Varer, der ikke er fjernet, fjernes af Radisson BLU Scandinavia Hotel. Prisen er i givet fald kr. 3.000,-  ekskl. moms pr. stand, som faktureres udstilleren.

Returpakker hentes på denne adresse:
Aarhus Congress Center
Hjørnet af Gebauersgade og Eckersbergsgade
8000 Aarhus C

 

FOR UDSTILLERE I SCANDIASALEN

Efter messen kan returpakker blive stående i salen med tydelig markering samt en aftale med jeres standvært. Så kører Radisson det til vareindleveringen, hvorfra det kan hentes af en fragtmand.

  • Som udstiller skal du selv sørge for at bestille vognmand til returvarer, der pakkes og påføres standnummer og firmanavn samt tydelig leveringsadresse.
  • Alle varer skal være afhentet senest torsdag den 3. april 2025 kl. 20.00.
  • Varer, der ikke er fjernet, fjernes af Radisson BLU Scandinavia Hotel. Prisen er i givet fald kr. 3.000,-  ekskl. moms pr. stand, som faktureres udstilleren.

Returpakker hentes på denne adresse:
Radisson BLU Scandinavia Hotel, Aarhus
Skovgaardsgade (ingen husnr.)
8000 Århus C.
Att.: Vareindlevering